Oon aina tuntenut hiukkasen vastenmielisyyttä Amy Winehousea kohtaan, vaikken hänen musiikkiaan oikein ole kuullutkaan (paitsi Rehabin, ja täytyy myöntää minunkin että se on ihan hyvä. Vaikka sitä lauluääntä on aika.. öh, rankka kuunnella.No ainakin se on persoonallinen.). Tänään sitten rohkenin muitakin kappaleita kuunnella, ja olin oikeassa, minä en pidä kyseisen neitosen musasta, se ei vain iske. Tosin Tears Dry on Their Own on hyvä ! :) Musavideossa Amylla on ihana mekko päällä (mutta minä kyllä ainakin pukisin alle jonkin toisen paidan, vaikka mustan tai valkoisen topin) ja hiukset rokkaa hänen tyylilleen tyypillisenä!  Hänen tatuointinsa on sitten asia erikseen. Niitä kun kuulemma löytyy monia, ja varsinkin tuo käsivarresta löytyvä erittäin näkyvä tatuointi on suoraan sanottuna ruma. Siis minun mielestäni. Muutenkin inhoan naisilla tatuointeja, en tiedä miksi. Varsinkin sellaiset perhoset, mitä on todella monella, ovat rumia. (itse tosin erään Demin jutun jälkeen olen tahtonut Arielissa olevan Pärskyn tatuoida itseeni. Se tosin jää vain haaveeksi, en edes oikeasti haluaisi, mutta jos ottaisin niin ottaisin Pärskyn. Ja jos ottaisin, niin se olisi jossain ei-niin-näkyvällä paikalla.)

Tässäpäs sitten tämä Winehousen mekko, joka siis on tuossa yhdessä musavideossa. Huomaa hiukset ja käsien tatuoinnit.

  957580.jpg

              marylin